Tuesday, August 26, 2008

Sharing from the PurposeDrivel Life Small Group Members


我们小组的分享


组长: 杨函英
从这个课程中,我被教导和提醒上帝为我所定的人生终极目标不是安逸享乐而是品格的塑造,因此我对自己的处境或顺或逆,心中更懂得感恩,就如在这课程期间我因服事而身体疲乏及感冒时,我被提醒时时刻刻倚靠圣灵,我感受到上帝的安慰,还有察验上帝的陪伴及惊喜圣灵在组员身上的感动和引导。我真的非常放心的活在上帝塑造我的生命目的里。

组员:

陈孟樟

在我作一些事情,讲一些话时会去想这个是不是神喜欢的。

李岩沄
我觉得这本书对我有蛮大的帮助。我从中领悟到以神观点处事待人及把焦点放在神身上,特别是学习去爱人,服事人及更清楚自己活着的目的。

方丽珠
感谢神,感谢教会给我学习到服事神,让我也懂得服事人。这本书‘标竿人生’让我学习到关怀,忍耐。包容等等。上帝拣选我,我也选择上帝,愿我尽心尽性尽意尽力爱主我的神。

陈玉琴
感谢主,藉着标竿人生课程,让我知道人生的目的是什么,我已经做了长不大的基督徒好久了。什么是灵命也不知道,常常被情欲控制,总觉得自己是罪恶的,甚至已经很多年没有去领圣餐。透过华理克牧师的教导,使我的灵命成长。

感谢主赐我勇气和力量,不再惧怕,主曾说:我绝不撇下你,也不丢弃你。感谢主,与我同在。阿们。

陈玉容参加标杆人生40天,让我认识到人生活着的目的。凡事无论大小上帝都在意,所以我要努力的学习活出基督的样式,做一个神所喜爱的女儿。

郑秀仙
标竿人生拉近了我与神的距离,我看见了自己眼中的梁木。

许莉风
标竿人生是一个非常好的课程。我参加了此课程后,我知道我的人生目的,也让我活的更有方向。

陈洛云
Before I lived in uncertainty as I don’t understand what is worth living for. Now I know I am God’s workmanship, created to be part of his master plan for all of us. What is more worthy to live for than living for God.

Members of Sibu Wesley Methodist Church

No comments:

i-youth - Life Worth Living Seminar

i-youth - Life Worth Living Seminar
Living to tell life is still worth living because of Jesus. Lee Chin was totally disfigured in an acid attack, contemplated suicide several time but found Christ and because of Jesus, she lives to tell others Life is Worth Living. Li Chin recently spoke to more than 10,000 people in partnership with Campus Crusade's i-youth, in Kuching

I-youth Venture 2008

I-youth Venture 2008
giving 3 months of your life, March to May every year. From Left: Joyce, from Klang. Jessalynn, local JB gal, Jared - Klang, all 3 have completed STPM, got their result, applied for Local University and finally, Jocelyn from Perlis who have also completed SPM and planning to pursue Study in a Private College.